dimecres, de setembre 12, 2007

Mai por!

Al setembre hi ha qui comença col·leccions horteres (només cal veure els anuncis de la tele), i hi ha qui es compra una agenda que després no farà servir (jo, com que sóc així de moderna, vaig d'electrònica), i els altres, fem tots els bons propòsits que podem. Jo en tinc uns quants:
- nedar amb el Tito als matins.
- que el cossi de la roba bruta no arribi a estar ple.
- que les reunions d'Escoltes no saturin la meva agenda.
- tornar a escalar.

Per això aprofitant el pont, dilluns vam anar amb el Ruben (hola Rubén - és que llegeix el blog, encara que no comenta mai...) a la Mussara, a veure si tornem a agafar-li el cuquet.

Pel temps que fa que no ens posavem els peus de gat, déu n'hi dó, perquè vam fer set o vuit vies, encara que en dues em vaig rendir a la meitat després de provar varies vegades un pas sense èxit: cal anar-hi més sovint...! L'Esteve i el Rubén, en canvi, van fer més bon paper.

També ho diré: encara em dura l'entumida dels músculs dels braços i l'esquena, però m'encanta quan mous els braços i tot el cos fa crec crec, i penses, tinc ganes de tornar a la roca! :)

Per cert, la foto és una mica timo perquè no és d'aquest cap de setmana, i ni tan sols és a la Mussara, sinó que és la meva estimada via Pepi de Penya Ginesta. Però l'Esteve segur que penjarà les del cap de setmana tan aviat com pugui.

2 comentaris:

  1. Quin cul se t'està posant, Eva! ;D

    Hola Rubén! (jo saludo, que fa de persona educada).

    Mai por, mai por!... menys mal que existeix aquesta locució, perquè ens segons quins moments... maretameva!

    Jo m'apunto un dia, també!

    ResponElimina
  2. La Moleskine llena de buenas intenciones. Esto parece año nuevo pero sin dietas. Triste relato de nuestras vidas... a todos nos pasa lo mismo.

    ¿Mi objetivo? Terminar de una vez el coleccionable de dedales del mundo.

    ResponElimina