dimarts, d’octubre 16, 2007

Escalant a Cavallers

Una petita selecció sense massa ordre de les fotografies del pont, escalant a Cavallers, amb l'Anna i en Benet.

El llac de Cavallers al capvespre. Impressionant vista entre dos contraforts de la presa.
Els peuets de l'Anna amb els seus Tenaya nous que pugen sols com qui diu.
Jo mateixa en el cinquè que vam guardar pel final.
En Benet anusant.
I en Benet escalant
L'Esteve en el 6a+ que va celebrar com si haguéssim guanyat la independència.
Arbres morts al pantà. Una mica tètric, una llum fenomenal.
Canviem de costat del llac, per la presa, per aprofitar al màxim el sol.
Cames de l'Esteve.
L'Anna, aquest cap de setmana va triomfar!
En Benet baixant d'una via.
L'Anna i l'Esteve a peu de via, assegurant en Benet.
I la típica foto de la vall de Cavallers. Molt seca, francament...
Hem de repetir-ho ben aviat!!!!

6 comentaris:

  1. Realment m'ha tornat al cuc de l'escalada! ostres es que aquell 6a+ (d'adherència 100%) em va fer tornar a venir ganes d'escalar!! encara que ara per ara esportiva... la companyia, l'indret... tot plegat tres dies de desconnexió total.

    ResponElimina
  2. Quina enveja !!!

    I jo fent vies ferrades com un principiant !

    Ostres tu m'hi he de tornar a posar !

    Molt xules les fotos !

    ^__^

    ResponElimina
  3. Quines fotos més maques, suposo que d'aqui uns anys porareu als vostres nebots i neboda,.. jeje.

    ResponElimina
  4. Clar que si! i ara al ser 4 poden fer parells per escalar!! espero aviat ensenyar els meus nebots i nebodes aquestes muntanyes!

    ResponElimina