dilluns, de juliol 20, 2009

Entrenament per les muntanyes de la vall de Ulldeter, amb la millor companyia possible.

Feia temps que no sortíem plegats a la muntanya, i aquest cap de setmana em anat a la vall d'ulldeter a compartir la nova tendència d'esport que practiquem bona part del bichos i a rertobar-nos amb la roca.. amb la companyia de molt bons amics i amigues. Així que dissabte am b una mica de retard ens trobem a l'aparcament d'Ulldeter (si ja ser que es el tercer cap de setmana consecutiu que pujo allà...) els amics i amigues (7) del Rubens i l'Irene i nosaltres pugem amb el Raul, la Mirella, el Cèsar i jo.

Fem dos grups i uns pujant el Bestiments per la seva ruta normal i caminant i els altres sortim corrents cap el collada de mentet, per anar cap el pic de la dona, Bestiments i trobar-nos el cim amb la resta del grup. Així que el Cèsar, el Rubens, la Mirella, el Raül, el Cristian i jo sortim cap el cim, uns més ràpid i d'altres mes lents... però anem fent. Un dia impressionant, amb un vent que refresca... Arribem el Cim del Bestiments, esperem a la resta de la gent, dinem, fotos el cim, (i ja van 16) i cap el cotxe, nosaltres per la ruta normal i la resta fan la volta per on em pujat corrents.
a l'aparcament, em trobo amb antics companys de feina... el mon es petit, fins i tot el Calvo em pregunta si visc per aquí, com a bon lector de la finestra sap que en els últims dies he fet moltes visites a la zona...

Acabem el dia sopant a Camprodon i dormint el càmping de Vilallonga de ter.

Després de córrer, com caigut del cel..

Pic de la Dona, des de l'aparcament d'Ulldeter.

Esperant el cotxe...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada