divendres, de novembre 11, 2005

Estic fent el CAP

Oooooooh, meeeeerda....
Estic desesperada i només he fet una de les sessions...
Vaig començar dissabte passat, i diumenge estava desesperada, dilluns també, dimarts menys... i dius, bueeeeeeno, ja anirà passant... però a mida que s'acosta el proper dissabte em vaig posant cada cop més malalta... aaaargghhhh!!!!
En fi, el cap és un curset de 120 hores, em penso, o 140, que has de fer si vols opositar a professor/a de secundària, que encara no sé si és el meu cas, però vaja. El cas és que com que des que tinc ús de raó estan dient "Aquest és l'últim any que es fa, després serà de 2 anys", m'he dit per fi, fes-lo perquè com al final et toqui fer 2 anys puc estar fent cops de cap a la paret durant hores.
Total, un tràmit: pagar 430 eurus, i anar els dissabtes al matí a escoltar uns rollassos sobre l'educació, el sistema educatiu i vés a saber quantes coses més, copiar-te treballs i memòries d'altres que ja l'hagin fet i llestos. Això no és el desesperant.
El que em treu de polleguera és la hipocresia: si anem del pal que això ens interessa mogollón i que hem de participar a la classe i fer treballets en grups i deures a casa, vale. Però llavors que no siguin del pal policia que cada hora passen el paper per signar a veure si t'has mort o què, si t'interessa mogollón aniràs a classe i si no vas perds el cul perquè et passin els apunts. I si anem del pal sabem que això no t'interessa gens ni mica però hem de comprovar que assisteixes a la classe, vale, ho puc entendre i firmar el paper cada deu minuts si fa falta, però el que em toca soberanament els collons és que a sobre prentenguin que faci veure que m'interessa!!!!!!!
En fin, més històries sobre el CAP en propers episodis, agafeu-vos que va per llarg.

1 comentari:

  1. Calma Eva!!!
    Prent-ho com un exercici d'aprenentatge d'autocontrol!!!
    És com si fessis ioga!!

    ResponElimina