diumenge, de juliol 29, 2012

Penya Ginesta, l’escola de casa. (Resenyes)

A Penya Ginesta va ser on varem aprendre a escalar amb el permís dels primers metres i llargues tardes que a la Roca Negra. Ara és on almenys una tarda a la setmana torno a posar-me els gats.

Buscant ressenyes actualitzades de Penya Ginesta en vaig trobar unes a la web de Madteem, la sorpresa va ser que ressenyes eren meves, ressenyes que vaig dibuixar quan tenia la intenció de fer unes ressenyes d'escoles del Garraf i que tenia penjada a la meva antiga web en el servidor de terra.es/personal/estevet/elgat.html i que ja no existeix. (La meva primera web...)

Així que vaig recuperar els meus dibuixos de la carpeta de ressenyes, vaig actualitzar-los amb les noves anotacions que he trobat per la xarxa, amb les diferents visites d’aquest últims temps i he fet una nova versió d’aquelles ressenyes. Tot i que és una escola amb algunes vies molt polides pel pas de molts i molts escaladors encara podem trobar alguna via nova interessant, alguna de no tant vella amb “cantos” prou bons per seguir fent metres amb unes vistes impressionants del mar i la platja.

(*Ressenyes actualitzades 08/10/2012)


Vistes de la paret de penya ginesta des de l'Aparcament.
Via plana V
Via plana V
No toquis l'aresta III

La de després III

Gavatxos V
La Eterna promesa V+

3 comentaris:

  1. I no has posat cap foto de la Pepi??? La meva via preferida!!!!!!!!!!!! :D

    ResponElimina
  2. Ep! La Pepi gran via, primer tram pulidet!! Haurem d posar en practica algun remei x tornar la roca adherencia! Hehehe

    ResponElimina
  3. Acabem de fer la pepi magradat molt.

    ResponElimina