dimecres, d’octubre 22, 2008

Entre Boires i el sol

El diumenge cap a Montserrat, com sempre el millor lloc per pedres i recarregar piles. Ostres aquestes roques sempre m'han tingut el cor robat... Aixi que decideixo anar a fer, com l'anomeno jo: "la vota a Sant jeroni" sortint de Santa cecilia, pujar per la canal de Sant Jeroni i baixar pel torrent del mig dia. El dia s'aixeca amb molta boira i gris, arribo a l'aparcament de santa cecilia i les puntes de les agulles i parets esta cobertes de boira. No trobo ningu per la canal de sant Jeroni, molta humitat i cada dia la canal esta més erosionada... un cop el dalt de tot de la canal i emvoltat de boira vaig cap el cim, amb el silenci de companyia. Cim i cap al torrent del mig dia, un camí agradable per la vassant sud ja amb el sol fent que escampi la boira... fins arribar el coll del mig dia i baixar fins el camí de l'arel per tornar a Santa cecilia... veien com el sector dels farers el sol ja ha fet que els farers encantats recuperesin la visió sobre la plana...
2:30h i 650m de desnivell positiu... una bona matinal entre sol i boires..





3 comentaris:

  1. com es diu el cim on surts tu a la foto???! sempre k vaig a monserrat pujo cap alla pro mai em recordo del nom.. xDD


    esteveeee havera quant ens a anem de copes per castefa!! xDDD

    salut i castells!

    abel.

    ResponElimina
  2. Ep, Abel, el Cim es el cim de Sant Jeroni, el punt més alt de Montserrat...

    ens veiem demà a l'assaig!

    ResponElimina
  3. Montserrat entre boires rellisca i hi fa fred, i surten els follets i et saluden en passar.

    ResponElimina