dimarts, d’octubre 28, 2008

Els grans debats d'aquest país....

Noticia d'última hora:
"una consellers d'ERC el govern de la Generalitat acaba de sortir del W.C i no a passat l'escombreta, tertulians a sou, opinadors, diaris, radiós, web's.... s'estan fent reso d'aquesta important noticia. L'oposició esta demanant el cap del conseller i els seus socis de govern estan preparant una campanya contra la crosta del W.C" Crec que aquesta noticia no s'escapa gaire de la realitat i pot ser comparable a la gran hipocresia que s'ha viscut amb el tema del cotxe oficial del Parlament. Que desprès de repassar el tema del cotxe s'ha entrat a valorar i jutjar si el Sr. Benach a de viure a Reus i treballar a Barcelona... estic pensant demanar-li el meus caps que em comprin una casa a Sabadell per no haver de fer els 120km diaris... es inadmissible haver-me de traslladar cada dia! això si, si el Sr. Benach es compres un pis a BCN i amb les seves despeses amb seguretat, etc... una altre portada i més carn per les aus carronyeres.... Com deia avui en Xavier Bosch a un article del diari avui "contra Esquerra tothom s'hi atreveix" per menystenir l'independentisme parlamentari... Totes aquestes polèmiques, no fa més que refermar-me que son els que molestem més, els que encara vivim amb les llums i els taquígrafs. Tothom vol intentar erosionar a ERC pel seu espai polític...
Segur que l'hem cagat (però hem passat l'escombreta, cosa que no han fet molts altres) però que algú m'anomeni algun polític de l'arc parlamentari català i ja no dic espanyol... que hagi demanat disculpes o dimitit assumint les seves responsabilitats pels seus errors (seguim sent humans no?)... a mi nomes em ve a la memòria consellers d'ERC i el president del parlament... No entraré a fer la llarga llista de malbaratament de fons que s'han fet històricament o els responsabilitats no admeses per bona part dels polítics del país, consellers... però si aquest son els grans debats i problemes del país anem be... El que tinc clar es que atacs com aquest, em reafirma'n que soc on haig d'estar i que seguim més vius tot i que hagi molts que ens volen veure lluny...

2 comentaris:

  1. estic d'acord en algunes coses. en primer lloc em sembla molt bé que el president de parlament visqui a Reus. I les crítiques a erc sovint són més fàcils de fer que a d'altres partits també... Però erc també ha criticat, amb la boca petita, això sí, al president del parlament, perquè és més carod, com el seu cotxe, que puigcercós ;)

    ResponElimina
  2. incomparable, company!
    les crítiques que pugui haver vessat esquerra contra en benach no es poden comparar amb el bombardeig mediàtic contra en benach.
    que expliqui en montilla quant costa la seva taula!
    tot i això, tampoc seré jo qui es posi a defensar a ultrança els d'e(rc), que fent el préssec com l'han fet...no sé si ho mereixen.

    Salut!!

    ResponElimina