dijous, d’octubre 09, 2008

Jordània

Acabo de tornar de Jordània. Hi he estat visitant un amic. Ell al seu blog s'ha dedicat a explicar tot el que vam fer. Jo, que encara tinc pendent d'escriure tantes coses de Senegal, no ho faré ara mateix, però sí que ho explicaré en imatges.





Potser durant el cap de setmana tinc temps de posar més fotos i alguna explicació. Però sí que comentaré que a part de les fotos i els indrets increïbles que hem visitat m'ho he passat estupendament amb un grup d'amics als que mica en mica vaig coneixent i que m'agraden cada dia més. Donar-vos les gràcies, gràcies de tot cor, nois, per haver-me permès i haver-me convençut d'afegir-me a aquesta aventura, per com m'heu cuidat i com m'heu mimat, com m'heu fet riure i tota la companyia que ens hem fet. I us ho dic en català per molestar, eh. ;) 

6 comentaris:

  1. No sé qué decir Eva. La foto del Mar Muerto me parece un poco rara... podrías repetirlo con un periódico? Es que en Wikipedia dicen que se puede flotar con un periódico, pero su sólo tienes una cosas rara, un mapa quizá? ¿Había alguien debajo sosteniéndote?

    ResponElimina
  2. Bones fotos...com sempre. Has disfrutat molt...però també he de dir que com sempre. Perque si algo hi ha que vegi en tu i enveji (a part dels viatges que fas, clar) és la teva capacitat per disfrutar de tot el que fas.

    M'encanta la foto del mur de les lamentacions i les dels camells.

    Petons de tornada.

    ResponElimina
  3. Así que es verdad que se "flota" en el Mar Muerto...

    Tienes fotos impresionantes. Lo digo yo, que las he visto ;)

    Petons.

    ResponElimina
  4. Gràcies Pablo i Lena. Sí, el cert és que ha estat impressionant i que n'he gaudit moltíssim.

    Ottinger, sí, es cierto. La foto es rara. Creo que era el fotógrafo, que no se enteraba de nada.

    Situacionista, no me tientes, porque tengo cada una... ;) Y sí, se "flota" en el Mar Muerto. Ya he entendido las comillas. Es que uno se cae para arriba.

    ResponElimina
  5. creo que falto yo, y la verdad es que ahora es difícil porque ya ha pasado tiempo... ha sido un placer teneros por Jordania. Muchas gracias por venir!!!

    ResponElimina