dimecres, de gener 18, 2006

Cantabile

Cantabile és el nom del cor de noies en el que canto des de l'octubre passat. Mireu que guapes!! (Xavi, has vist que seguiexo fent aquella cara de preocupació quan canto?? Tenies raó!!)
Doncs com que als anteriors concerts us vaig avisar amb tant poc temps... Apunteu!

Dissabte 28 de gener 2006
Parròquia de Sant Ramon de Peñafort
Rambla de Catalunya, 115
BARCELONA
A les 21.30h.

Diumenge 29 de gener de 2006
Cripta de la Sagrada Família
Provença, 450
BARCELONA
A les 21.30h.

I el que hi sentiríeu si us animéssiu a venir...

Cantique de Jean Racine (Gabriel Fauré)
Cançó de patinar (Text: Miquel Desclot, Mús: Josep Vila)
Aquesta remor que se sent (Text: Miquel Martí i Pol, Mús: Pau Jorquera)
Canción de cuna (Text: Gabriela Mistral, Mús: Fernando Marina)
En Pere Gallerí (Popular catalana,Harm: Xavier Sans)
Dones (Suite de temes populars catalans, Mús: Antonio Velasco)
La filadora (Nadala catalana, Harm: Oriol Hernández)
El tamborilero (Nadala castellana ,Harm: Ma. Isabel Pelay)
Jingle Bell Swing (Nadala anglesa, Harm: David J. Elliot)
Hymn to Freedom (Harriette Hamilton, Harm: Seppo Hovi)

En fi, m'encantaria que féssiu cap! Aquest repertori l'hem treballat molt i a mi m'agrada força. Bueno, reconec que hi ha un parell de cançons que no en tinc ni idea perquè són cançons que el cor havia treballat en altres anys i només les hem repassat, però no diré quines són les que no em sé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada